Xerox lansează Raportul „Global Citizenship” pentru 2010
Xerox lansează Raportul „Global Citizenship” pe 2010, care oferă o perspectivă amplă asupra activităţilor companiei şi progresului în domeniile responsabilităţii sociale corporatiste: sustenabilitatea mediului, etica, intimitatea clienţilor şi satisfacţia lor, diversitatea şi dezvoltarea angajaţilor, precum şi donaţiile corporatiste şi voluntariatul.
„Suntem o companie mult mai mare astăzi. Oferim un portofoliul mult mai larg de servicii şi tehnologie şi ne-am extins semnificativ prezenţa globală. Dar unele lucruri rămân neschimbate. Credem că suntem parte dintr-un experiment în desfăşurare care dovedeşte că a fi cetăţeni responsabili şi a avea rezultatele bune nu sunt doar compatibile, ci şi sinergice – în vremuri bune şi în vremuri cu provocări”, afirmă Ursula Burns, preşedinte şi CEO al Xerox, în scrisoarea sa către acţionari.
Raportul pe 2010 privind Cetăţenia Globală este structurat pe cinci teme:
- Derularea operaţiunilor cu integritate şi transparenţă creează credibilitate şi atrage investitori
- Alinierea resurselor în jurul nevoilor clientului oferă fluxul de venit, care permite investiţii în inovaţie şi creşterea viitoare
- Atenţia faţă de o lume mai verde, prin inovaţie sustenabilă şi dezvoltare, economiseşte bani, adaugă valoare şi ajută la dezvoltarea unor noi pieţe
- Crearea unui loc de muncă foarte bun pentru oamenii Xerox consolidează competitivitatea companiei
- Folosirea resurselor pentru a face lumea mai bună îmbunătăţeşte calitatea vieţii oamenilor de la Xerox şi climatul economic pentru clienţii Xerox
În februarie 2010, Xerox a achiziţionat Affiliated Computer Services, o companie importantă de externalizare a proceselor de business şi IT. Împreună cu ACS, Xerox dezvoltă procese de business pentru a oferi o singură sursă de date-cheie asupra activităţilor de cetăţenie globală a companiei, care sunt actualizate şi disponibile la adresa http://www.xerox.com/about-xerox/citizenship/enus.html.